Pagina's

zondag 21 juli 2013

phone case and accessories stash

hallo,
ik heb vandaag mijn phone case and accessories stash.
over een paar dagen komt er een update.
dit zijn ze:












dit zijn mijn phones cases en accessories.
allereerst bovenin zie je een wit hoesje:
dit is een hoesje van de action van ongeveer 1,50,- volgens mij.
mening:
niet doen, als je dit hoesje veel gebruikt net als mij gaat hij verkleuren.
maar voor die 1,50,- is het hoesje zelf goede kwaliteit.

dan gaan we naar het 2e hoesje:
dit is een witte flipcase:
deze flipcase is goed voor de voor en de achter kant van je iphone.
het geeft een goede bescherming en is stevig.
prijs: - sorry die weet ik niet meer.

dan gaan we naar het 3e hoesje:
dit is een zebra hoesje:
dit hoesje is van de kruidvat.
mening:
mooie print, stevig hoesje, past er perfect omheen.
prijs: 2,50,-

het laatste hoesje:
het laatste hoesje is een konijnen hoesje.
mening:
goede bescherming, schattig staartje, leuke functies ( het staartje kan je gebruiken als poets ding ).
prijs: 17,50,-

dan hebben we de accesoires:
dit was een setje van de action:
wat zit er allemaal in?
1. een snor stofkapje.
2. een lipgloss stofkapje.
3. een pennetje stofkapje.

wat is de kwaliteit:
het is een goede kwaliteit volgens mijn mening.
bij het snorretje is het pinnentje beugbaar.
voor 1,- is dit een leuke en goede keuze van mij geweest om dit te kopen.

prijs: 1,00,-




Geen opmerkingen:

Een reactie posten