Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

essence Powder Brush and Max make up pressend powder blush

vandaag heb ik weer een nieuwe review, namelijk die van de kruidvat en action.
daar heb ik een essence Powder Brush gekocht
                                
het is een fijne en zachte kwast.
na dat je de kwast heb gebruikt blaas je er een keer op een de Powder Blush verdwijnt.
de prijs was: 2,99,-
dat is best goedkoop voor zo'n zachte en fijne kwast.
ik heb hem gekocht voor een blush van de action.
waar gebruik ik een blush voor?
ik kan het vertellen:
ik ga ongeveer 2 keer in de week sporten. dan krijg je meestal als je fanatiek bent rode wangen. als ik deze blush op doe dan zie je mijn rode wangen bijna niet. de blush van de action dekt best wel goed voor die prijs: 0,99,-

dit is de blush: MAX make up, Pressed Powder Blush.

sorry voor de onduidelijke foto's, maar mijn oma heeft niet zo'n professionele camera.

ps. er is een nieuwe action geopend in hilvarenbeek op de hilverhof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten