Pagina's

vrijdag 26 juli 2013

Dove Pampering bodylijn

                                                         DOVE PAMPERING BODYLIJN
over de Dove Pampering bodylijn:
De Dove Pamering-bodylijn bestaat uit drie verzorgende bodylotions en een body crème.
De combinatie van ultieme verzorging en heerlijk, warme geuren zorgt voor een ontspannende en verzorgende werking. De Dove Parmpering lijn bevat, net zoals de andere bodylotions van Dove, DeepCare Complex. Deze technologie dringt door tot in de bovenste laag van de huid. De huid wordt zo niet alleen gehydrateerd, maar ook diep gevoed, met als resultaat een mooiere, zachtere een gladdere huid. naast deze technologie bevatten de nieuwe Dove Purely Pampering bodylotions en de body crème ook bijzondere en rijke ingrediënten, zoals amandelmelk, hibicus, kokosmelk, jasmijnblaadjes, sheaboter en vanille. Deze geuren zorgen een optimale verzorging en een puur verwenmoment na het douchen.

nu heb ik verteld over de Dove Purely Pampering bodylijn maar wat is nu eigenlijk mijn mening?

nou:
ik vindt de body cream heerlijk, maar de geur is niet mijn smaak. ik vindt hem nogal stinken.
maar voor je huid is de crème wel lekker.

wat voor bodylotion gebruik jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten