Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Gastblogger gezocht!

Heey hallo,
Ik ben op zoek naar een gastblogger die goed kan schrijven over: Fashion, Beauty of bijoux dingentjes. Wat verwacht ik van je?: ik zou graag willen dat je een artikel schrijft over Fashion, Beauty of bijoux en dat je dat dan verstuurd naar mijn email: charityvo@hotmail.com. Ik heb hier thuis een lijst waar ik dan al de namen op schrijf die allemaal mijn gastblogger wil worden en daaruit zoek ik dan iemand. Dus lijkt het jou leuk om mijn gastblogger te worden laat dan snel een reactie achter of stuur een mailtje naar: charityvo@hotmail.com. ( laat wel je email achter dat ik je kan benaderen als ik je heb uitgekozen) .

Ps. Vertel alstublieft ook iets over jezelf dan heb ik een beetje een indruk hoe je bent.



1 opmerking:

  1. Hey!
    Dat lijkt mee heel leuk om te doen!
    Ik ben Robin van der Haak en ben al sinds jongs af aan al bezig geweest met fashion(en kunst in het algemeen).
    Ik heb namelijk een hele mode collectie gemaakt (all by myself).
    Ik ben nu 15 jaar en heb dit jaar voor het eerst mijn eigen modeshow gehad! Ik doe wekelijks wel iets cultureels om mij inspiratie bronnen te vergroten.
    Ik kan dus over van ALLES schrijven ;)

    Mijn HOOFD-Blog (voor meer info)is: http://robinvanderhaak.com/

    Hoop wat van je te horen!

    BeantwoordenVerwijderen