Pagina's

zondag 6 oktober 2013

the body shop mango lip butter

heey,
ik had vorige week een mango lip butter bij the body shop gekocht voor: 5,00 euro

wat vindt ik er nou van?
mijn keuze was de mango geur + smaak en hij smaakt en ruikt echt heerlijk.

maar is hij nou goed voor mijn lippen?
jazeker, ik heb hele droge lippen en deze lip butter is echt heel goed.
als ik de lipbutter op doe dan worden mijn korsten op mijn lippen zo zacht dat je ze makkelijk kan verwijderen. als ik eenmaal aan het smeren ben en heb het al een paar dagen gedaan dan worden mijn lippen echt heel zacht en komen ook mijn korsten niet meer terug.
ik vindt dit de beste lip product ever. echt een aanrader!

te koop bij: www.thebodyshop.nl
mango lip butter:  http://www.thebodyshop.nl/gezichtsverzorging/lipverzorging/mango-lip-butter.aspx


Gr. Charity van Osch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten