Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

Christina Aguilera Unforgettable

Christina Aguilera Unforgettable

Christina Aguilera Unforgettable is gecreƫerd voor de vrouw die een onvergetelijke indruk wil achterlaten. Unforgettable zorgt voor een onvergetelijke indruk bij elke gelegenheid. Christina Aguilera Unforgettable is een orientaalse bloemige geur die in top opent met pruim en granaatappel. Het hart van Christina Aguilera Unforgettable wordt gevormd door nachtbloeiende jasmijn en Turkse roos. In de basis sluit het parfum af met cashmeran, vanille en pure tonkabonen. Het flacon van Unforgettable is herkenbaar van het origineel, maar nu uitgevoerd in het zwart.

wat vindt ik ervan:
nou, ik stond in de winkel en was al opzoek naar deze parfum. ik wist niet hoe de parfum rook. ik zag hem staan en de uiterlijk sprak mijn al aan. toen nog de geur, met 1 woord: Heerlijk. in de beschrijving stond dat het een bloemige parfum was met pruim en granaatappel. en ja, ik vindt het echt een bloemige parfum.

hij is te koop bij de parfumerie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten