Pagina's

donderdag 31 oktober 2013

review/unboxing www.swagytassen.nl

heey everybody,
ik heb vandaag een review/unboxing van een pakje die ik heb mogen ontvangen van: www.swagytassen.nl
wat is swagytassen.nl?
bij swaggtassen.nl verkopen ze allemaal 2D tassen, dus het zijn tassen die net lijken op tekeningen.
dit is de rugzak die ik heb mogen ontvangen:
zie je, het lijkt net op een tekening, maar dat is het niet. het is een echte rugzak.

ik vindt de tas echt super leuk omdat ik zulke tassen echt nog nooit heb gezien ik vindt ze echt heel orgineel en heel speciaal.

ze hebben:
handtassen en rugzakken en ze kosten tussen de 15 euro en de 35 euro.
neem zeker eens een kijken op de website: www.swagytassen.nl
en wie weet bestel je er wel een!

swagytassen super bedankt voor de samenwerking en ik hoor graag van u wat u er van vindt!

wat vindt jij van deze 2D tas?

xxx Charity



1 opmerking: