Pagina's

dinsdag 6 augustus 2013

masara stash 2013

                                                         MASCARA STASH 2013
zoals je misschien wel kunt zien ben ik helemaal weg van mascara's.
ik vindt het leuk om er heel veel te hebben want ik hou van afwisseling.
als we van links naar rechts kijken komen we deze tegen: the collossal volume express van Maybelline new york - big bold van new york colour - no limits power boost van essence - all eyes on me van essence - I love extreme van essence - maximum definition van essence - extra super lash van rimmel. ik vindt ze niet allemaal even fijn want de ene heeft een te dik borsteltje en de andere een te kleine. de fijnste mascara die ik heb is de: BIG BOLD MASCARA VAN NEW YORK COLOUR.
en die koste: 3,99,-

WELKE MASCARA GEBRUIK JIJ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten