Pagina's

zondag 11 augustus 2013

Even iets over mezelf

EVEN IETS OVER MEZELF!
Zoals jullie misschien nog niet wisten heb ik PDD-NOS en dat is een vorm van autisme.
Wat is PDD-NOS:
PDD-NOS hebben mensen die niet tegen veranderingen kunnen ( behalve als ze het zelf doen ). Dus bijvoorbeeld: je spreekt iets af met je vriendin maar opeens zegt ze dat ze op een andere dag of tijd wil en daar kan ik dan niet tegen want dat is een verandering. Maar als ik dan iets verander dan maakt het mij niet uit gek hè? Ik wil ook graag alles op vaste tijden dus als ik gewend ben om in 5 uur te eten, dan wil ik ook om 5 uur eten precies! Mensen met autisme kunnen ook heel moeilijk (nieuwe) vriend(innen) maken. Dat is voor mijn soms wel lastig want als ik dan naar een nieuwe school ga dan maak ik niet gauw nieuwe vriendinnen en dat is natuurlijk wel jammer. Voor mijn familie en vriendinnen is het ook niet altijd makkelijk want ik wil alles precies afgesproken hebben en dat is niet altijd mogelijk.

Maar ik heb altijd geleerd:
Alles komt goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten